Wikia

8 november 2005 Edit

Tijdsduur: 17:52

Beschrijving van de podcast: In de allereerste podcast van een serie, praten de maker/executive produer Damon Lindelof en executive producer Carlton Cuse over het eerste seizoen, muziek en de aankomende aflevering "Abandoned". Ook krijgen we van Josh Holloway (Sawyer) en Daniel Dae Kim (Jin) fascinerene inzichten over het filmen van enkele toch wel harde scènes op het vlot.

Inhoudstafel: Edit

(0:00 - 1:04): Introductie tot de podcast.
(1:04 - 1:52): Daniel Dae Kim vertelt over zijn ervaring bij het filmen van de scènes op het vlot.
(1:52 - 2:16): Geluidsfragment uit Lost - Michael vraagt aan Jin welke Engelse woorden Sun voor hem heeft vertaald.
(2:16 - 2:53): Daniel Dae Kim haalt nog meer herinneringen op van het filmen op het vlot.
(2:53 - 2:57): Josh Holloway wordt voorgesteld.
(2:57 - 3:57): Josh Holloway praat over zeeziek zijn van het filmen op het vlot.
(3:57 - 4:25): Geluidsfragment uit Lost - Het roer breekt af.
(4:25 - 5:05): Josh Holloway haalt nog wat herinneringen op van het filmen op het vlot.
(5:05 - 5:33): De gastheer van de podcast stelt Damon Lindelof en Carlton Cuse voor.
(5:33 - 8:23): Lindelof en Cuse zeggen of nieuwe fans kunnen beginnen met kijken vanaf seizoen 2 van Lost.
(8:23 - 9:53): Lindelof en Cuse praten over de aankomende aflevering "Abandoned".
(9:53 - 17:31): Lindelof en Cuse beantwoorden vragen van de fans.
(17:31 - 17:52): De conclusie van de podcast.

Gestelde vragen: Edit

(10:21 - 13:20) Hoeveel seizoenen zijn er gepland voor het hele verhaal? [TonyStark2000]
(13:50 - 15:38) Wanneer zullen we Charlie terug zien meedoen bij grote gebeurtenissen in de show? Z'n fans hebben hem gemist dit seizoen. [LostAway1000]
(16:03 - 17:17) Komt er een soundtrack CD? [KnowButton]

Around Wikia's network

Random Wiki