Wikia

Lostpedia

Mr. LaShade

599pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Mr. LaShade

Gespeeld door Billy Dee Williams

FlashbackGezien in
Voorkomen van hallucinaties
{{{Hallucinaties}}}
Naam
Mr. LaShade
Leeftijd
Onbekend
Afkomstig van
St. Paul, Minnesota, VS
Status
Levend
Beroep
Stripclubeigenaar/meestercrimineel
Connectie
Werkte met Nikki in Exposé

Mr. LaShade is een personage in "Exposé". LaShade is de vaderfiguur in de show-in-show Exposé, waarin zijn beschermeling heldinnen Crystal en Autumn helpt in hun strijd tegen criminelen.

In de laatste aflevering van het vierde seizoen van de show ontdekt Corvette, een derde heldin en gastrol gespeeld door Nikki Fernandez, dat Mr. LaShade ook The Cobra is, de belangrijkste misdadiger uit Exposé. Deze ontdekking leidt tot de dood van Nikki's personage.

Mr. LaShade misleidt Crystal en Autumn door hen te vertellen dat Corvette werkte voor The Cobra als ze haar dood vinden.

ReviewsEdit

  • Hurley omschrijft Mr. Lashade als een charmante, zoetgevooisde club-eigenaar.
  • Na de ontdekking van het script van de aflevering tussen Nikki's spullen, is Hurley geschokt door de ontdekking van Mr. LaShades misleiding en ware identiteit als The Cobra. Hij omschrijft The Cobra als een dikke, slechte kerel, wiens identiteit vier seizoenen lang in mysterie is gehuld.

TriviaEdit

  • Mr. LaShade wordt zowel on-screen als off-screen door Billy Dee Williams. Als hun scène voorbij is, praat Nikki met de acteur uit zijn rol, en noemt hem "Billy Dee".
  • Billy Dee Williams speelde de rol van "Billy Diamond", een juwelendief die tegelijkertijd undercover werkte voor de politie in de televisieserie Double Dare.

Around Wikia's network

Random Wiki