Wikia

Lostpedia

Auto-ongelukken

599pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Er hebben veel auto-ongelukken plaatsgevonden in de verhaallijn van Lost.

Michael Edit

Accident michael.jpg

Michael wordt aangereden door een auto.

Michael wordt aangereden door een auto in New York, nadat hij een heftig gesprek met Susan heeft gehad, waarin hij dreigde naar Amsterdam te vliegen om Walt terug te winnen. Susan betaalde de opvolgende rekening van het ziekenhuis en haalde Michael over om de voogdij aan Susans verloofde, Brain Porter over te dragen.
Dit gebeurde in de aflevering "Special".

Kate Edit

Accident kate1.jpg

Kate veroorzaakt een ongeluk in Born to Run.

Kate was betrokken bij drie auto-ongelukken:

  • In "Tabula Rasa", reed Kate met Ray Mullen, die haar had aangegeven bij de Marshal voor een beloning. Als de Marshal hen achtervolgd, slingeren ze van de weg. De Marshal zegt later tegen Kate, dat ze kon ontsnappen als ze niet bij Ray was gebleven om hem uit de wagen te redden.
  • In "Born to Run" is Kate betrokken bij een auto-ongeluk terwijl ze met haar jeugdliefde Tom Brennan in de auto zit. Ze probeerde te vluchten van het ziekenhuis nadat haar moeder om hulp schreeuwde en ze een bewaker bewusteloos slaat.
  • In "What Kate Did", rent er een zwart paard over de weg, waarna de Marshal moet uitwijken en tegen een telefoonpaal aanbotst. Kate neemt de kans om te ontsnappen.

Locke Edit

Accident locke.jpg

Lock wordt aangereden als hij zijn moeder achtervolgd.

Als Locke zijn moeder Emily achtervolgt op een parkeerplaats, wordt hij door een auto omver gereden als deze een parkeervak uitrijdt.
In de aflevering "Deus Ex Machina".

Jack & Shannon Edit

Accident sarah.jpg

Jack zit naast Sarahs bed na haar auto-ongeluk met Adam Rutherford

Jacks toekomstige vrouw, Sarah, en Shannons vader, Adam Rutherford, zaten beiden in hetzelfde auto-ongeluk een aantal jaar voor de crash.

Door het ongeluk werd de ruggengraat van Sarah ernstig aangetast, die Jack op wonderbaarlijke wijze heeft hersteld en later leidde dit tot hun huwelijk. Het ongeluk doodde Shannons vader, wat Shannon compleet gebroken en alleen achterliet, als haar stiefmoeder Sabrina (Boones moeder) haar buitensluit.

Around Wikia's network

Random Wiki