Wikia

Lostpedia

Afleveringen

599pages on
this wiki
Add New Page
Talk1 Share

Seizoen 1Edit

#
Afbeelding
Naam
Dagen
Flashback
Plot Eiland
1
1x01.jpg
1-2
Het strand na de crash. Overlevenden helpen gewonden. Wandeling naar cockpit.
2
1x02.jpg
2-3
Groep wandelt naar hoger gelegen grond en hoort een mysterieus noodsignaal.
3
1x03.jpg
3-5
Dood van de marshal.
4
1x04.jpg
6
5
1X05.jpg
7
Joanna verdrinkt. Boone verstopt het water. Jack ziet zijn vader, ontdekt de grotten.
6
1X06.jpg
8
Jin valt Michael aan. Een groep verplaatst zich naar de grotten.
7
1X07.jpg
9
Charlie trekt zich terug. Jack zit vast in grot. Sayid probeert het noodsignaal te ontcijferen.
8
1X08.jpg
10
Shannon heeft een astma-aanval. Sayid en Jack folteren Sawyer. Sayid vertrekt.
9
1X09.jpg
12-13
Sayid wordt door Danielle gevangen genomen. Hurley bouwt een golfbaan.
10
1X10.jpg
15-16
Ethan ontvoert Claire en Charlie.
11
1X11.jpg
16
Jack en Kate vinden Charlie. Locke en Boone vinden een luik.
12
1x12.jpg
21-22
Sawyer en Kate vechten over een koffer. Het kamp wordt door het watergetijde gedwongen verplaatst.
13
1X13.jpg
24
Boone hallucineert.
14
1X14.jpg
26-27
Michael bouwt een vlot. Locke en Michael redden Walt van een ijsbeer.
15
1X15.jpg
27-29
Claire is terug, lijdt aan geheugenverlies. Ethan wordt gevangen. Charlie doodt Ethan.
16
1X16.jpg
29-31
Kate en Sawyer raken met elkaar verbonden terwijl ze op een everzwijn jagen.
17
1X17.jpg
32-34
Walt verbrandt het vlot. Michael beschuldigt Jin. Sun maakt bekend dat ze Engels spreekt.
18
1X18.jpg
35-36
Hurley probeert Danielle te vinden. Michael en Jin bouwen een nieuw vlot.
19
1X19.jpg
39-41
Locke en Boone proberen het luik te openen, ontdekken een vliegtuig. Boone raakt gewond.
20
1X20.jpg
41-42
Jack probeert Boone te redden. Claire bevalt van Aaron.
21
1X21.jpg
42
Boone begraven. Locke en Sayid bezoeken de Beechcraft. Shannon probeert Locke te doden.
22
1X22.jpg
43
Sun probeert Jin te vergiftigen, maar vergiftigt Michael. Sawyer maakt Kates geheim openbaar.
23
1X23.jpg
44
Danielle leidt de groep naar de Black Rock voor dynamiet. Vlot verlaat het eiland.
24
1X24.jpg
44
Danielle kidnapt Aaron.
25
1X25.jpg
44
Het luik wordt open geblazen. Walt wordt gekidnapt door de Anderen.

Seizoen 2Edit

#
Afbeelding
Naam
Dagen
Flashback
Plot Eiland
1
2X01.jpg
45-46
Kate, Jack en Locke dalen neer in het luik en ontmoeten Desmond. Shannon ziet Walt.
2
2X02.jpg
45-46
De tocht in het luik vanuit een ander perspectief. Michael en Sawyer drijven in de oceaan.
3
2X03.jpg
46
Locke en Jack bekijken de oriëntatiefilm. Jin, Michael en Sawyer worden gevangen.
4
2X04.jpg
47
Hurley krijgt de taak het voedsel te verdelen. Jin, Michael en Sawyer met de tailies.
5
2X05.jpg
48
Sun zoekt haar ring. Michael en Eko zoeken Walt. De tailies gaan richting het kamp.
6
2X06.jpg
48
Michael, Jin, Sawyer en de tailies' tocht naar het kamp. Shannon ziet Walt en wordt beschoten.
7
2X07.jpg
1-48
Verhaal van de overlevenden van de staartsectie sinds de crash.
8
2X08.jpg
48
Ana-Lucia en Sayid praten na Shannons dood.
9
2X09.jpg
49
Kate zorgt voor Sawyer. Eko heeft een onderdeel van een film. Michael ontvangt een bericht.
10
2X10.jpg
50
Claire ontdekt Charlies heroïneprobleem. Charlie leidt Eko naar de beechcraft. Michael communiceert met Walt via de computer.
11
2X11.jpg
52-53
Michael gaat op avonuur. Jack, Sawyer en Locke ontmoeten Tom. Kate wordt gevangen genomen door de Anderen.
12
2X12.jpg
54-56
Charlie kidnapt Aaron, met de bedoeling hem te redden.
13
2X13.jpg
57
Sawyer krijgt, met hulp van Charlie, de vuurwapens in zijn bezit.
14
2X14.jpg
58
Rousseau leidt Sayid naar een vreemdeling die ze in de jungle heeft gevangen; Sayid martelt hem om erachter te komen of hij een Ander is; Hurley en Sawyer zoeken een boomkikker in de jungle.
15
2X15.jpg
59
Claire, Rousseau en Kate vinden het Staf-station in de jungle; Jack en Locke worstelen met het geheimhouden van de gevangene in het luik.
16
2X16.jpg
60-61
Sun raakt zwanger; Ana-Lucia wordt gevraagd Henry Gale te ondervragen.
17
2X17.jpg
61
Locke vraagt Henry Gale om hulp als het Zwaan-station in een verrassende afsluitmodus gaat; Ana-Lucia, Charlie en Sayid gaan de jungle in om te bevestigen of Gales verhaal waarheid is.
18
2X18.jpg
62
Hurley is helemaal doorgedraaid als hij Dave op het eiland ziet.
19
2X19.jpg
62-63
Bernard probeert een enorm SOS-teken op het strand te maken; Kate en Jack gaan de jungle in om een voorstel te doen aan de Anderen, Henry Gale in ruil voor Walt; Michael keert terug.
20
2X20.jpg
63-64
Michael vertelt geheimen over het kamp van de Anderen; Hurley en Libby plannen hun eerste date; Michael schiet op Libby en Ana-Lucia.
21
2X21.jpg
"?"
64-65
Eko en Locke vinden het Parel-station; Michael moet zichzelf staande houden als hij Libby langzaam ziet overlijden; de rest van de overlevenden ziet de situatie onder ogen.
22
2X22.jpg
52-65
Michael overtuigt Hurley, Jack, Kate en Sawyer, de Anderen te overvallen om Walt te redden.
23
2X23.jpg
65-67
Desmond keert terug; Sayid, Jin en Sun gebruiken Desmonds boot om Jacks groep later te ontmoeten.
24
2X24.jpg
65-67
Michael, Jack, Hurley, Kate en Sawyer worden gevangen genomen tijdens hun tocht naar het kamp van de Anderen; Locke en Desmond weerhouden Eko ervan op de knop te drukken.

Seizoen 3Edit

#
Afbeelding
Naam
Dagen
Flashback
Plot Eiland
1
3X01.jpg
68
Jack, Kate en Sawyer worden onder unieke omstandigheden door de "Anderen" gevangen gehouden.
2
3X02.jpg
68-69
Sayids hinderlaag mislukt. Kate en Sawyer worden gedwongen te werken. Ben doet een voorstel aan Jack.
3
3X03.jpg
69
Locke, Eko en Desmond na de implosie. Hurley keert terug naar het strandkamp.
4
3X04.jpg
70-71
Jack slaagt er niet in Colleen te redden. Ben licht Sawyer op. Desmond bouwt een bliksemafleider.
5
3X05.jpg
71-72
Locke leidt een groep van de overlevenden naar de Parel. Eko volgt Yemi, en wordt gedood door "het Monster".
6
3X06.jpg
72-73
Jack opereert Ben. Pickett en Jason hebben Sawyer onder schot als Jacks dreigingen hen tegenhouden.
7
3X07.jpg
73
Jack en Tom beëindigen Bens operatie. Juliet schiet op Danny. Alex, Kate en Sawyer bevrijden Karl en ontsnappen van het Hydra-eiland.
8
3X08.jpg
73
Desmond redt Claire van de verdrinkingsdood en voorziet Charlies dood.
9
3X09.jpg
73-74
Een machtsspel tussen Jack en "de Anderen" begint, als Juliets toekomst aan een zijden draadje hangt. Ondertussen zetten Kate, Sawyer en Karl hun vlucht voort om "Alcatraz" te verlaten.
10
3X10.jpg
75
Vincent en Hurley ontdekken de DHARMA-bus. Kate en Sawyer keren terug naar het kamp.
11
3X11.jpg
77
John, Sayid en Kate onderzoeken een vreemd gebouw en de geheimzinnige inwoner. Ondertussen doet Sawyer een poging om met een pingpongspel zijn spullen terug te krijgen.
12
3X12.jpg
80
Charlie vertoont vreemd gedrag wanneer Claire een idee heeft hoe iedereen zou kunnen gered worden. Tussen Sayid en John duiken spanningen op wanneer zij op weg zijn om Jack te redden.
13
3X13.jpg
80
Ben probeert een vastberaden Locke te overtuigen zijn vernietigingsplan te stoppen door hem sommige geheimen van het eiland te vertellen; de hereniging van Kate en Jack gaat niet zoals gepland, wanneer zij ontdekt dat hij een overeenkomst met "de Anderen" heeft gemaakt.
14
3X14.jpg
1-81
Hurley begint Sawyer ervan te verdenken dat hij betrokken is bij een mysterie van het eiland met betrekking tot twee medeoverlevenden, en Sun ontdekt de waarheid over haar vroegere ontvoerpoging door de Anderen.
15
3X15.jpg
81-83
Kate ontdekt dat iemand van haar lotgenoten haar heeft verraden tegenover De Anderen. Ze staat er alleen voor in de jungle. Hurley waarschuwt Sawyer dat hij zijn egoïstisch gedrag moet veranderen of dat hij anders uitgesloten wordt door de andere overlevenden.
16
3x16.jpg
83-85
De vrolijke stemming die er heerst bij het weerzien van Jack en Sayid is van korte duur wanneer ze ontdekken dat een van de Anderen bij hen is.
17
3x17.jpg
86-87
Desmond gaat met Charlie, Hurley en Jin op een tocht door de jungle na een van zijn toekomstvisioenen. Zet hij met opzet het leven van Charlie op het spel? Ondertussen gaat Kate met Sawyer de tent in omdat ze jaloers is op Jack en Juliet.
18
3x18.jpg
87-88
Nadat ze te weten te zijn gekomen dat zwangere vrouwen van de Anderen overlijden na de geboorte op het Eiland, laat Sun zich onderzoeken door Juliet; Desmond laat een oude bekende hem helpen het leven te redden van een nieuwe, mysterieuze eilandbewoner, die schokkende informatie over vlucht 815 vertelt. Sun komt te weten wie de vader van haar baby is.
19
3x19.jpg
83-91
Locke is gevlucht van "de Anderen" in een poging Sawyer over te halen hem van een grote vijand af te helpen, die niets dan pijn in hun beide levens heeft gebracht. Ook de andere overlevenden komen schokkende informatie over vlucht 815 te weten.
20
3x20.jpg
91-92
Met tegenzin vertelt Ben Locke over de geheimen van het eiland, beginnend met de mysterieuze Jacob. Ondertussen wordt Juliets geheim openbaar gemaakt.
21
3x21.jpg
92
Terwijl Jack een plan bedenkt om voor eens en voor altijd van de Anderen af te komen, heeft Sayid een plan om iedereen van het eiland te redden. Een gevaarlijke opdracht is voor Charlie weggelegd, wat Desmonds vooruitblik kan laten uitkomen.
22
3x22.jpg
92-93
Jack Shephard(flashforward)
Terwijl Jack en de andere losties onderweg zijn naar de radiotoren om deze uit te zetten blijven Sayid, Bernard en Jin achter om de Anderen op te wachten. Ondertussen wordt Charlie gevangen gehouden.

Seizoen 4Edit

1
4x01.jpg
91
Hurley (flashforward)
De overlevenden denken dat hun redding nabij is, maar weten niet wat ze moeten denken van Charlies laatste boodschap dat de mensen op de boot niet degenen zijn die ze beweren.
2
4x02.jpg
91-92
De bemanning van het schip
De overlevenden beginnen te twijfelen aan hun vermeende redding wanneer vier vreemdelingen opduiken op het eiland.
3
4x03 SayidFlash.jpg
92
Sayid (flashforward)
Sayid probeert Locke zo ver te krijgen Charlotte te ruilen met Miles, om zo met de helikopter naar de boot gebracht te worden. Desmond gaat ook mee naar de boot, nadat piloot Frank een foto laat zien van hem en Penelope (zijn vriendin).
4
800px-4x04 FFKate.jpg
93-94
Kate (flashforward)
Kate ondervraagt de gevangene Miles.
5
800px-4x05 Shocked Des.jpg
94
Desmond (flashback)
Desmond gaat heen en weer tussen het heden en het verleden. Als hij dit blijft ervaren gaat hij dood. Om dit te stoppen moet hij terug in de tijd, zijnde naar Daniel Faraday gaan, die dit op weet te lossen, Hij heeft een constante nodig, iemand die er in het verleden en toekomst nog steeds is.
6
4x06 JulietFlash.jpg
94-95
Juliet (flashback)
Juliet herinnert zich haar relatie met Goodwin. Ze krijgt ongewild bezoek van iemand uit haar verleden en krijgt bevel Charlotte en Faraday op te sporen om hen in hun missie te hinderen. Ondertussen doet Ben Locke een interessant aanbod.
7
800px-Ji Yeon Sun2.jpg
95-96
Jin (flashback)/Sun (flashforward)
Juliet voelt zich verplicht onaangenaam nieuws te vertellen aan Jin als Sun dreigt over te lopen naar het kamp van Locke. Ondertussen komen Sayid en Desmond meer te weten over de taak van de bemanning van het schip.
8
800px-408 Michael on the boat.jpg
96-97
Michael (flashback)
Sayid ontmoet de spion van Ben op de vrachtboot, en Ben spoort Alex aan te vluchten voor een nakende aanval.
9
800px-FFBenParka.jpg
97
Ben (flashforward)
Het kamp van Locke wordt aangevallen, en Jack probeert de identiteit te achterhalen van een man die aangespoeld is.
10
800px-FFJack2.jpg
98-99
Jack (flashforward)
Juliet en Kate moeten samenwerken om Jack te redden als hij erg ziek wordt. Er gaat iets mis als Sawyer, Claire, Miles en Aaron terugkeren naar het strand.
11
4x11 LockeIsland.jpg
98-99
Locke (flashback)
Locke, Hurley, en Ben trekken door het oerwoud op zoek naar de hut van Jacob, terwijl de spanningen hoog oplopen aan boord van de Kahana als Keamy zich klaarmaakt om weer naar het eiland te vertrekken. Flashbacks tonen hoe Locke al zijn leven lang bestemd was voor het eiland.
12
800px-O6Media.jpg
99-100
Oceanic 6 (flashforward)
Terwijl sommige overlevenden het eiland verlaten en op de Kahana toekomen, gaan anderen naar de Orchidee, en sommigen worden door de Anderen gevangen genomen.
13
800px-O6Raft.jpg
100-108
Oceanic 6 (flashforward)
De Oceanic 6 komen dichter bij hun redding als de confrontatie tussen de overlevenden en de bemanning van het vrachtschip verdergaat.

Around Wikia's network

Random Wiki